مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 02:012016-05-01ورزشي

دومین دوره مسابقات جهت یابی قهرمانی کشور در اصفهان برگزار می شود


دومین دوره مسابقات جهت یابی قهرمانی کشور با حضور 12 تیم از سراسر کشور در اصفهان برگزار می شود.

- ناصر شهریاری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان "درباره برگزاری دومین دوره مسابقات جهت یابی قهرمانی کشور اظهار داشت: این رقابت ها با حضور 12 تیم از سراسر کشور در 3 بخش برد بلند، سرعت و شهروندی برگزار و در پایان مسابقات برترین ها برای اعزام به مسابقات 2016 قهرمانی آسیا به میزبانی تایوان انتخاب می شوند.

وی درباره زمان و محل برگزاری مسابقات افزود: مسابقه 10هزار متر برد بلند روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح تا 12 در منطقه جنگل کاری شرق اصفهان و مسابقه سرعت شهری به مسافت 2500 متر نیز روز جمعه در حاشیه زاینده رود بین پل غدیر و پل خواجو و در کنار مسابقات آزاد شهروندی برگزار می شود.

رییس کمیته رشته جهت یابی اصفهان با بیان اینکه تیم اصفهان در این مسابقات برای کسب مقام نخست تلاش می کند خاطرنشان کرد: دوره نخست این مسابقات در سال 92 به میزبانی سلمان شهر برگزار شد که در این مسابقات مازندران، تیم خراسان رضوی، فارس و کرمانشاه به ترتیب اول تا سوم شدند و اصفهان در جایگاه ششم این مسابقات قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تیم اصفهان در بخش بانوان نیز فعالیت ویژه ای داشته و تیم جهت یابی بانوان اصفهان آبان ماه سال گذشته در رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در اص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین دوره مسابقات جهت یابی قهرمانی کشور در اصفهان برگزار می شود

دومین دوره مسابقات جهت یابی قهرمانی کشور در اصفهان برگزار می شود