مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 01:262016-05-01سياسي

سردار مسجدی: سیر نزولی داعش از نظر فکری و عملیاتی شروع شده است


مشاور عالی فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سیر نزولی داعش چه از نظر فکری و اعتقادی و چه از لحاظ میدانی و عملیاتی شروع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کاشان، سردار ایرج مسجدی یکشنبه شب در هیأت فرهنگی عشاق الحسن(ع) این شهرستان اظهار کرد: نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز عهده دار مأموریت و وظیفه ای سنگین شده و آن این است که در هر جایی از دنیا، که مسلمانان نیاز پیدا کنند به پشتیبانی و حمایت از آنان در مقابل استکبار و مزدوران آن می شتابد.

وی خاطرنشان کرد: در مناطقی که سرزمین ملت های مسلمان دچار بحران های نظامی و امنیتی می شود خود را موظف به حمایت می دانیم و در این مسیر مجاهدین و رزمندگان نیز نقشی مهم را ایفا می کنند.

مشاور عالی فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه به تشریح شرایط گذشته سوریه و عراق و مقایسه آن با وضعیت کنونی پرداخت و گفت: در سوریه شرایط بسیار سختی حاکم بود و سه جریان اصلی نیروهای تکفیری در این منطقه که شامل داعش، جبههالنصره و احرارالشام مناطق بسیاری از سوریه را به اشغال خود درآورده بودند.

مسجدی با بیان اینکه در ابتدا خطر سقوط دولت بشار اسد وجود داشت بیان کرد: اگر دولت بشار اسد سقوط می کرد و سوریه به چنگال نیروهای تکفیری می افتاد بدون شک ارتباط نیروهای مقاومت نظیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار مسجدی: سیر نزولی داعش از نظر فکری و عملیاتی شروع شده است

سردار مسجدی: سیر نزولی داعش از نظر فکری و عملیاتی شروع شده است