مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 01:112016-05-01اقتصادي

کاهش 21 درصدی حوادث ناشی از کار در مناطق غرب خراسان رضوی


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار از کاهش 21 درصدی حوادث ناشی از کار در مناطق غرب استان خبر داده است.

- عقیل مختاری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در سبزوار" اظهار داشت: در سال گذشته 63 حادثه ناشی از کار در شهرستان سبزوار رخ داده که از این تعداد 23 حادثه در بخش ساختمانی بوده است.

وی افزود: این تعداد نشان از کاهش 36 درصدی حوادث کاری در بخش ساختمانی است، حوادث کار در سال قبل منجر به مرگ دو نفر در کارگاه های این منطقه شد که در مقایسه با سال 93 تغییری نداشته است.

مختاری خاطرنشان کرد: بازرسان این اداره به منظور حفظ و صیانت از نیروی کار و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی، از یک هزار و 805 کارگاه شهرستان های زپوشش این اداره بازدید کرده که در مقایسه با مدت مشابه، تعداد بازرسی ها 22 درصد افزایش یافته است.

یر وی ادامه داد: دو هزار و 994 نفر ساعت آموزش در زمینه ایمنی حفاظت بهداشت کار برای کارفرمایان و کارگران برگزار شد که در این مورد نیز با رشد 5 درصدی مواجه بودیم.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه سبزوار با اشاره به کسب رتبه نخست تشکیل تعاونی در خراسان رضوی در سال گذشته تصریح کرد: در این مدت تعداد 26 شرکت تعاونی در زمینه های تولیدی، توزیعی، خدماتی، کشاورزی و صنعتی در سطح شهرستان های سبزوار، داورزن و خوشاب ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 21 درصدی حوادث ناشی از کار در مناطق غرب خراسان رضوی

کاهش 21 درصدی حوادث ناشی از کار در مناطق غرب خراسان رضوی