مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 01:012016-05-01سياسي

روایت حماسی یادمان مرصاد و دقیق ترین عملیات غرب کشور در حین پیشروی دشمن


راوی یادمان شهدای عملیات مرصاد، در این یادمان که اکنون میزبان زائران راهیان نور غرب کشور است، درباره این عملیات، گفت: عملیات مرصاد، یکی از بی نظیرترین و دقیق ترین عملیات هایی است که در حین تثبیت و پیشروی دشمن، - طرح ریزی شد.

قدرت الله حسنی راوی یادمان شهدای عملیات مرصاد در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم"، درباره یادمان که در این ایام، میزبان زائران راهیان نور غرب کشور است، گفت: یادمان شهدای مرصاد به پاس فداکاری، مجاهدت، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام که در آخرین لحظات و آخرین روزهای دوران دفاع مقدس در تنگه ای به نام چهار زَبَر مقاومت کردند، تقریبا در 34 کیلومتری شرق کرمانشاه، احداث شده است.

این رزمنده دوران جنگ تحمیلی اظهار داشت: منافقین با قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران و با حمایت همه جانبه عراق و استکبار جهانی در تاریخ 3 مرداد ماه سال 67 حدود ساعت 15:30 از مرز خسروی وارد خاک کشور شدند که دولت عراق از طریق زمینی و هوایی آن ها را پشتیبانی کرد.

برنامه های آنها این بود که در عرض 33 ساعت، تهران را تصرف کرده و به اصطلاح خود، نظام را ساقط کنند، اما از آنجایی که خداوند، دشمنان مسلمین را از ابلهان خلق کرده است، آن ها با حماقت کامل بدون رعایت اصول نظامی در یک ستون پیش رفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت حماسی یادمان مرصاد و دقیق ترین عملیات غرب کشور در حین پیشروی دشمن

روایت حماسی یادمان مرصاد و دقیق ترین عملیات غرب کشور در حین پیشروی دشمن