مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1395 ساعت 00:002016-05-01پزشكي

اختتامیه هفدهمین همایش آموزش علوم پزشکی و جشنواره شهید مطهری برگزار شد


مراسم اختتامیه هفدهمین همایش آموزش علوم پزشکی و جشنواره آموزشی شهید مطهری با تقدیر از 18 فرایند برتر در 6 حوزه آموزشی و رونمایی از کتب جامع دندانپزشکی عمومی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دکتر شهرام یزدانی، دبیر علمی هفدهمین همایش آموزش علوم پزشکی در اختتامیه این مراسم که در مرکز همایش های رازی برگزار شد، جشنواره آموزشی شهید مطهری را یک واقعه علمی برتر در کشور توصیف کرد و گفت: خوشبختانه همایش امسال با حضور بیش از 2 هزار از نفر دانشگاه های علوم پزشکی کشور در سطوح مختلف، نظیر روسای دانشگاه ها، اعضای هیات علمی و دانشجویان در سه روز متوالی برگزار شد.

نقطه عطف این همایش مشارکت بسیار فعال و قوی اساتید از دانشگاه های سراسر کشور بود که این نشان از پررنگ شدن جایگاه آموزش پزشکی در کشور دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: در هفدهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و جشنواره شهید مطهری امسال 27 فرایند ارسال شد که از میان آن ها 55 فرایند برتر شناخته شد و در نهایت از بین این فرایندها 18 فرایند در 6 حوزه آموزشی به عنوان فرایند برتر انتخاب شدند.

دبیر علمی این همایش یادآور شد: بحث ارزشیابی از دیگر مزیت های همایش امسال بود که بر اساس آن دانشگاه های برتر و دانشگاه هایی که پیشرفت اساسی در حوزه آموزش پزشکی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه هفدهمین همایش آموزش علوم پزشکی و جشنواره شهید مطهری برگزار شد

اختتامیه هفدهمین همایش آموزش علوم پزشکی و جشنواره شهید مطهری برگزار شد