مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 18:312016-05-01سياسي

30 اردیبهشت انجام می شود برگزاری همایش ملی واژه پژوهی علوم اسلامی در دانشگاه یاسوج


مسئول برگزاری همایش ملی واژه پژوهی علوم اسلامی از برگزاری این همایش به میزبانی دانشگاه یاسوج در 30 اردیبهشت خبر داد و گفت: 250 مقاله از سراسر کشور در این همایش پذیرفته شد.

- برگزاری همایش ملی واژه پژوهی علوم اسلامی در دانشگاه یاسوج مسئول برگزاری همایش ملی واژه پژوهی علوم اسلامی از برگزاری این همایش به میزبانی دانشگاه یاسوج در 30 اردیبهشت خبر داد و گفت: 250 مقاله از سراسر کشور در این همایش پذیرفته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از یاسوج، حجت الاسلام ابوالفضل علی شاهی مسئول برگزاری این همایش عصر امروز در نشست شورای اداری با بیان اینکه این همایش برای اولین بار در کشور به میزبانی شهر یاسوج برگزار می شود، گفت: همایش ملی واژه پژوهی علوم اسلامی 30 اردیبهشت در دانشگاه یاسوج برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون 300 مقاله از دانشگاه های سراسر کشور به این همایش ارسال شده افزود: 250 مقاله در خصوص واژه پژوهی قرآنی پذیرفته شده است.

مسئول برگزاری همایش این همایش ملی افزود: در ابتدا قرار بود این همایش به صورت بین المللی برگزار شود اما برای شناخت چالش ها و مشکلات این همایش به صورت ملی برگزار می شود.

علی شاهی تصریح کرد: اولین همایش واژه پژوهی در علوم اسلامی روز پنجشنبه 30 اردیبهشت با حضور 250 استاد از دانشگاه های سراسر کشور در دانشگاه یاسوج برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 اردیبهشت انجام می شود برگزاری همایش ملی واژه پژوهی علوم اسلامی در دانشگاه یاسوج

30 اردیبهشت انجام می شود برگزاری همایش ملی واژه پژوهی علوم اسلامی در دانشگاه یاسوج