مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 18:262016-05-01سياسي

740 حلقه تربیتی صالحین در واحدهای صنعتی تشکیل شد


رییس سازمان بسیج کارگری استان اصفهان با اشاره به فعالیت 32 هزار نفر در بسیج کارگری استان اصفهان گفت: 740 حلقه تربیتی صالحین در واحدهای صنعتی استان اصفهان تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سرهنگ محمدرضا قربانی بعد از ظهر امروز در مراسم روز بسیج کارگری در شهرک صنعتی جی اصفهان با اشاره به دیدار جمعی از کارگران با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: همواره بیانات رهبر معظم انقلاب راهگشا بوده است و امیدوار هستیم که کارفرمایان، مسئولان و جامعه کارگری به منویات رهبر انقلاب جامه عمل بپوشانند تا شاهد شکوفایی اقتصاد کشور باشیم.

وی با اشاره به نقش کارگران در دوره های مختلف انقلاب اسلامی افزود: امروز با وجود شرایط اقتصادی موجود، سفره های کارگران کوچک و کوچک تر شده است و رکود اقتصادی بر این مشکل افزوده است، از سوی دیگر کارگران امنیت شغلی ندارند.

رییس سازمان بسیج کارگری اصفهان با اشاره به برنامه های انجام شده توسط سازمان بسیج کارگری استان اصفهان گفت: حدود 60 عنوان برنامه برای سال 1394 برای این قشر در نظر گرفته شده بود که به صورت صددرصدی انجام شد.

وی گفت: در نواحی 26 گانه استان اصفهان بیش از 145 پایگاه کارگری داریم و بسیجیان کارگر متناسب با شرایط کاری در 740 حلقه تربیتی صالحین شرکت می کنند، همچنین برای تأسیس پایگاه های مقاومت بسیج کارگری در واحدهای صنعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

740 حلقه تربیتی صالحین در واحدهای صنعتی تشکیل شد

740 حلقه تربیتی صالحین در واحدهای صنعتی تشکیل شد