مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 17:112016-05-01اجتماعي

500 هزار دانش آموز سفیر سلامت شدند/تدوین شناسنامه بهداشت برای دانش آموزان


معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از تدوین شناسنامه بهداشت دانش آموزان خبر داد و گفت: در راستای سلامت دانش آموزان این طرح از طریق معاونت استثنایی این وزارتخانه در حال اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مهرزاد حمیدی بعدازظهر امروز در نشست با مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق مختلف استان بوشهر با اشاره به اینکه طرح سفیران سلامت در مدارس در حال اجراست، اظهار داشت: در اجرای این طرح نیم میلیون دانش آموز به عنوان سفیران سلامت معرفی شده اند.

وی با بیان اینکه سفیران سلامت بازوان بخش بهداشت و سلامت آموزش و پرورش محسوب می شوند گفت: طرح دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت نقش مهمی در ارائه کمک به بخش بهداشت و سلامت آموزش و پرورش دارد که در این زمینه دانش آموزان آموزش های لازم برای ارائه خدمات مورد نظر فرا می گیرند.

معاون وزیر آموزش و پرورش اجرای طرح بهداشت سلامت دهان و دندان را از دیگر طرح های حوزه بهداشت این وزارتخانه دانست و گفت: در کنار این طرح ها، دختران دانش آموز در سن های حساس زیرپوشش طرح آهن یاری و ویتامین D قرار می گیرند.

حمیدی از تدوین شناسنامه بهداشت دانش آموزان خبر داد و خاطر نشان کرد: تدوین شناسنامه بهداشت دانش آموزان یکی دیگر از اقدامات مهم وزارت آموزش و پرورش است که در راستای سلامت دانش آموزان از طریق معاونت استثنایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 هزار دانش آموز سفیر سلامت شدند/تدوین شناسنامه بهداشت برای دانش آموزان

500 هزار دانش آموز سفیر سلامت شدند/تدوین شناسنامه بهداشت برای دانش آموزان