مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 16:102016-05-01اجتماعي

مشارکت 30 درصدی خیرین در تجهیز و توسعه فضاهای آموزشی آذربایجان غربی


مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان غربی گفت:157 پروژه آموزشی نیمه کاره در دست اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه آذربایجان غربی، فیبرز اسماعیل زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته معلم برگزار شد، گفت: مجموعا 157 پروژه نیمه کار آموزشی از محل اعتبارات استانی و خیرین مدرسه ساز با یک هزار و 200 کلاس درس و زیربنای 190 هزار متر مربع در دست اجرا است.

وی ادامه داد: از این تعداد 75 فضای آموزشی با 415 کلاس و زیربنای 95 هزار متر مربع به دست خیرین مدرسه ساز اجرا می شود که این نشان از مشارکت 30 درصدی خیرین مدرسه ساز در تجهیز و توسعه فضاهای اموزشی استان دارد.

اسماعیل زاده گفت: برای بزرگداشت هفته معلم و سفر ریاست جمهوری به استان 6 فضای آموزشی با 31 کلاس درس در سطح استان آماده بهره برداری و تحویل به آموزش و پرورش است که از این تعداد نیز 2 فضای اموزشی به صورت مشارکتی و 4 فضای اموزشی به دست خیرین مدرسه ساز احداث شده است.

وی افزود: برای این 6 فقره ساختمان آموزشی اعتباری بالغ بر 27 هزار و 240 میلیون ریال هزینه شده است که قطعا بدون همکاری خیرین مدرسه ساز امکان پذیر نبود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان غربی گفت: در سال جاری 9 فضای اموزشی با 48 کلاس درس برای کلنگ زنی آماده شده که هزینه ای به میزان 62 هزار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 30 درصدی خیرین در تجهیز و توسعه فضاهای آموزشی آذربایجان غربی

مشارکت 30 درصدی خیرین در تجهیز و توسعه فضاهای آموزشی آذربایجان غربی