مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 15:002016-05-01سياسي

استاندار مرکزی: انتخاباتی آرام و سالم را تجربه کردیم


استاندار مرکزی با بیان اینکه با همکاری منسجم هیات های اجرایی و مسئولین انتخابات آرام و سالمی در استان رقم زده شد، گفت: رسیدگی به وضعیت معیشت مردم و اقتصاد از جمله مواردی است که نیاز به پیگیری منتخبان مردم دارد و باید مورد توجه آنان قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی- محمود زمانی قمی در جلسه شورای اداری استان افزود: ما از همه گروه ها دعوت به همکاری می کنیم، با هیچ فردی اختلاف نداریم و برای انجام کار آمده ایم.

وی با بیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری و رییس جمهور نیز بر همبستگی است، افزود: جسارت و توهین به نهادها از اخلاق و آموزه های دینی ما به دور است و چنین افرادی از قبل محکوم هستند.

وی در رابطه با سخنرانی های انجام شده در جریان تبلیغات انتخاباتی خاطرنشان کرد: دولت هیچ گونه دخالتی در انتخاب و دعوت افراد جهت سخنرانی نداشته است.

استاندار استان مرکزی با یادآوری این نکته که در اغلب سخنرانی ها دولت به شدت مورد هجمه قرار گرفت، گفت: وظیفه استاندار اجرای سیاست های دولت است و در برگزاری هیچ کدام از سخنرانی ها چه در حیطه نقد به دولت و چه موافق با دولت، استانداری هیچ گونه نقشی نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار مرکزی: انتخاباتی آرام و سالم را تجربه کردیم

استاندار مرکزی: انتخاباتی آرام و سالم را تجربه کردیم