مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 15:002016-05-01فرهنگي

یک دست ودل بازی عجیب برای هنرمندان


اهدای 300 کمک هزینه ی خرید مسکن در سیزدهمین شب بازیگر در حالی اعلام شد که اسپانسر این قضیه تاکید دارد که "این هدیه به صورت 300 قطعه زمین 250 تا هزار متری در دماوند اهدا می شود.

- " خبری که تعجب بسیاری را در پی داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر ایسنا، اعلام اسامی برگزیدگان "شب بازیگر" انجمن بازیگران خانه تئاتر در سالن اصلی تئاترشهر با معرفی اسپانسری همراه بود که قرار است به بازیگران برگزیده و نیز تعدای دیگر از تئاتری ها هدیه ویژه ای دهد و آن هم یک قطعه زمین است.

در مراسم 11 اردیبهشت ماه، گفته شد که پدر و دختری که اسپانسر این جشن هستند بدون هیچ چشمداشتی قصد دارند به برگزیدگان و نیز تعدادی دیگر از اهالی تئاتر که روی هم رفته 300 نفر می شوند، کمک هزینه ای برای خرید مسکن بدهند که البته این افراد به انتخاب خود آن ها و براساس آشنایی که دختر این اسپانسر با تئاتر دارد و پیش از این تجربه کار داشته است، مشخص می شوند.

اما سپیده آقانژاد که مدیریت یک مؤسسه فرهنگی هنری را هم برعهده دارد در تماسی با خبرنگار ایسنا گفت: نمی دانم چرا این هدیه به عنوان کمک هزینه اعلام شد؛ در حالی که من و پدرم 300 قطعه زمین از حدود 250 تا یک هزار مترمربع را در دماوند هدیه خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک دست ودل بازی عجیب برای هنرمندان

یک دست ودل بازی عجیب برای هنرمندان