مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 14:562016-05-01سياسي

طرح های پدافند غیرعامل در وزارت نیرو نیازمند توسعه است


معاون سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به حساسیت شبکه های آب و برق کشور، گفت: طرح های پدافند غیرعامل در وزارت نیرو بیشتر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمدرضا فرج پور امروز در همایش تخصصی پدافند غیرعامل شرکت توزیع برق مازندران در باشگاه برق ساری، اظهار داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، پدافند غیرعامل راهی طولانی بوده که احتیاج به درک و احساس مشترک دارد و اگر دشمن حمله کرد باید کمتر مورد آسیب قرار گیریم.

وی افزود: پدافند غیرعامل یک مصونیت است تا دشمن را در ادامه حمله و نفوذ ناکام کنیم و مصونیت به این دلیل نیست که دشمن حمله نمی کند بلکه بدان معناست که در هر شرایط و زمانی باید آمادگی لازم در جهت مقابله با تهدیدات دشمن داشته باشیم.

فرج پوربیان داشت: با توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات، فضای سایبر این امر نیازمند توجه و دقت جدی حهت خنثی کردن نفوذ دشمن است.

معاون فناوری اطلاعات سازمان پدافند غیرعامل افزود: هر فردی در هر مجموعه ای که کار می کند اگر متوجه مسئله امنیتی شد و راه نفوذ دشمن را شناسایی کرد باید به مدیر و مسئولان ارشد اطلاع دهد و این همان پدافند غیرعامل است.

فرج پور گفت: بسیاری از مردم با ورود تجهیزات و فناوری به مزایای آن فکر می کنند نه معایب آن و باید بدانیم با گسترش تجهیزات فناوری راه نفوذ دشمن نیز بیشتر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های پدافند غیرعامل در وزارت نیرو نیازمند توسعه است

طرح های پدافند غیرعامل در وزارت نیرو نیازمند توسعه است