مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 14:352016-05-01پزشكي

70 هزار شهروند تهرانی غربالگری دیابت شدند


با ارائه خدمات رایگان سلامت همزمان در 77 ایستگاه مترو حدود 70 هزار شهروند تهرانی غربالگری دیابت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" به نقل از روابط عمومی معاومت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، سمانه زمانی گفت: اداره کل سلامت با همکاری دانشجویان علوم پزشکی شهید بهشتی و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شرکت بهره برداری مترو، غربالگری دیابت را با هدف ارائه خدمات رایگان سلامت را همزمان در 77 ایستگاه مترو برگزار کرد.

وی افزود: این طرح با همکاری بیش از 700 دانشجوی رشته های مختلف علوم پزشکی و همزمان در 77 ایستگاه مترو در پنجشنبه 9 اردیبهشت از ساعت 7 الی 16 برگزار شد.

زمانی گفت: در دومین دوره طرح داوطلبانه دستان بهشتی که به مناسبت هفته ملی سلامت و همگام با شعار سازمان جهانی بهداشت (غلبه بر دیابت) اجرا شد، دانشجویان رشته های مختلف علوم پزشکی ضمن اندازه گیری رایگان قند خون و فشار خون شهروندان، دانش ضروری درباره بیماری های دیابت، فشار خون و سرطان را در اختیار شهروندان گذاشتند و همچنین 100 هزار جلد ویژه نامه آموزشی در حوزه سلامت و بیماری ها در میان شهروندان توزیع شد.

مدیر کل سلامت شهرداری تهران خاطر نشان کرد: بر اساس هماهنگی های به عمل آمده دانشگاه های علوم پزشکی شهید بهشتی، ایران و تهران شهروندانی را که نیاز ارجاع پزشکی داشتند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 هزار شهروند تهرانی غربالگری دیابت شدند

70 هزار شهروند تهرانی غربالگری دیابت شدند