مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 14:212016-05-01حوادث

رییس کل دادگستری استان البرز: اجرای حکم قاتل مرادخانی با فوریت انجام می شود


رییس کل دادگستری استان البرز درمورد پرونده مرادخانی توضیح داد وگفت: اجرای حکم قاتل مرادخانی با فوریت انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاحمد فاضلیان گفت: اگر خانواده مقتول جهت اجرای حکم اعلام آمادگی نمایند یا اذن به اعدام به مقام اجرای حکم بدهند به فوریت نسبت به اجرای حکم قصاص اقدام خواهد شد.

وی درباره پرونده شهید علیرضا مرادخانی ، مامور بدرقه زندانیان که در 22 آبان 1390 در جریان یک تصادف ساختگی و حین انجام ماموریت به شهادت رسیده بود، ادامه داد: این پرونده با توجه به حساسیت هایی که داشت به سرعت در دستگاه قضایی مورد رسیدگی قرار گرفت و حکم قصاص قاتل در دادگاه کیفری صادر شد که این حکم در دیوان عالی کشور نیز مورد تایید قرار گرفت.

فاضلیان افزود: متاسفانه اکنون پس از نزدیک به چهار سال از این حادثه، خانواده مقتول اصرار بر محاربه بودن این موضوع دارند که با توجه به اینکه حکم صادر و اعتراض ها در مورد محاربه رد شده است پرونده محکوم برای اعدام در انتظار تایید از طرف خانواده مقتول است.

رییس کل دادگستری استان البرز تصریح کرد: اگر خانواده مقتول جهت اجرای حکم اعلام آمادگی نمایند یا اذن به اعدام به مقام اجرای حکم بدهند به فوریت نسبت به اجرای حکم قصاص اقدام خواهد شد؛ در غیر این صورت با توجه به مقررات موضوعه، اقدامی از ناحیه این دادگستری کل متصور نخوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری استان البرز: اجرای حکم قاتل مرادخانی با فوریت انجام می شود

رییس کل دادگستری استان البرز: اجرای حکم قاتل مرادخانی با فوریت انجام می شود