موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - همسان سازي حقوق بازنشستگان - مجلس شوراي اسلامي - سرمربي پرسپوليس - افزايش حقوق - عبدالرحيم خطيبي - مديريت آب - تمرينات يوونتوس - رياست فدراسيون فوتبال - تالاب قره قشلاق - تركيب استقلال مقابل الاهلي - زييس جمهور منتخب - حوزه صنعت و ساختمان - رقابت هاي جهاني كشتي - فدراسيون ورزش هاي دانشگاهي - دادستان امريكا - كيفيت آموزش عالي - گزارش به آكادمي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 13:352016-05-01پزشكي

اقدام به خودکشی در بیمارستان میلاد / وزارت بهداشت تکذیب کرد


سر انجام در بالای راه پله های بخش اطفال بیمارستان محل مناسبی را می یابد ولی انتظامات سر می رسد و وی را از اورژانس خارج می کند اما او دوباره به همان طبقه می رود و خود را به زیرزمین پرتاب می کند.

- رییس اورژانس بیمارستان میلاد گفت: مرد 50 ساله ای که در این بیمارستان اقدام به خودکشی کرده چندین بار از پزشک تقاضای مرفین کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، دکتر مرتضی مردانی، افزود: این فرد روز جمعه به علت دل درد به اورژانش بیمارستان میلاد مراجعه می کند و به محض ورود، پذیرش و معاینه می شود.

وی گفت: پزشک معالج بعد از بررسی های انجام شده، دستور انجام رادیولوژی و آزمایش می دهد اما بیمار با خارج کردن همراهان خود از اتاق معاینه، درخواست مرفین می کند.

مردانی افزود: پزشک تجویز مرفین را منوط به انجام دادن آزمایش اعلام می کند و فرد بعد از خارج شدن از اتاق معاینه بجای رفتن به سوی آزمایشگاه به طبقات فوقانی اورژانش بیمارستان می رود و مطابق با آنچه دوربین های مداربسته نشان می دهد، حدود یک ساعت بدنبال مکانی برای خودکشی می گردد.

رییس اوژانس بیمارستان میلاد گفت: سر انجام در بالای راه پله های بخش اطفال بیمارستان محل مناسبی را می یابد ولی انتظامات سر می رسد و وی را از اورژانس خارج می کند اما او دوباره به همان طبقه می رود و خود را به زیرزمین پرتاب می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام به خودکشی در بیمارستان میلاد / وزارت بهداشت تکذیب کرد

اقدام به خودکشی در بیمارستان میلاد / وزارت بهداشت تکذیب کرد