مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 13:152016-05-01سياسي

شهید مطهری در مقابل نفوذ دشمن می ایستاد


هر زمان جامعه احتیاج به روشنگری داشت، آیت الله شهید مطهری ورود کرده و از مباحث اسلامی و دینی دفاع می کرد و در مقابل نفوذ دشمن می ایستاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این مرجع تقلید در درس خارج فقه در مسجد اعظم قم ضمن تسلیت سالروز شهادت استاد شهید مطهری(ره) و تبریک روز معلم، اظهار کرد: خداوند متعال آیت الله شهید مطهری را رحمت کند؛ ما علاوه بر رفاقتی که با ایشان داشتیم، در زندان شاه نیز 45 روز با ایشان هم بند بوده و کمالات زیادی را در این شهید مشاهده کردیم.

وی تصریح کرد: ایشان دارای سلامت نفس، سلامت روح، تهجد و نماز شب بوده و در مباحث علمی بدون اضطراب و تزلزل وارد می شدند.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: 53 نفر دیگر نیز در ایام 15 خرداد که با آیت الله مطهری در زندان بودیم، برخی دچار تزلزل شده بودند؛ اما آقایان مطهری، فلسفی و هاشمی نژاد بسیار محکم بوده و تزلزل در آنان راه نداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری حوزه، آیت الله مکارم شیرازی در پایان با بیان این که سلامت روح آیت الله مطهری از کتاب های ایشان نمایان است تصریح کرد: ایشان آثار بسیار پربرکتی از خود به یادگار گذاشته و توانستند برای اهل علم اسوه باشند؛ چراکه هر زمان جامعه احتیاج به روشنگری داشت، این شخصیت ورود کرده و از مباحث اسلامی و دینی دفاع و در مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید مطهری در مقابل نفوذ دشمن می ایستاد

شهید مطهری در مقابل نفوذ دشمن می ایستاد