مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 12:562016-05-01دانش

نمی توانیم کار سرمایه ای در داخل خوابگاه شادمان انجام دهیم


معاون دانشجویی دانشگاه شریف در خصوص مشکل اینترنت خوابگاه شادمان گفت: احتمالا خوابگاه شادمان امسال باید تحویل داده شود و هر مشکلی هم دارد مجبوریم با آن بسازیم، - چرا که نمی توانیم کار سرمایه ای در داخل این خوابگاه انجام دهیم.

وثوقی، معاون دانشجویی دانشگاه شریف در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص مشکلات خوابگاه شادمان و اعتراضات دانشجویان ساکن این خوابگاه گفت: خوابگاه شادمان جزو خوابگاه هایی است که ما باید به زودی آن را تحویل دهیم.

این خوابگاه جزو خوابگاه های اجاره ای است و در محوطه دانشگاه نیست.

برای سایر خوابگاه ها که در محیط دانشگاه واقع است، فیبر نوری کشیدیم، اما خوابگاه شادمان چون فاصله اش از دانشگاه زیاد است، در رده سرویس دهی اینترنت از طریق فیبر نوری نیست.

وی افزود: احتمالا خوابگاه شادمان امسال باید تحویل داده شود و هر مشکلی هم دارد مجبوریم با آن بسازیم، چرا که نمی توانیم کار سرمایه ای در داخل این خوابگاه انجام دهیم.

وثوقی خاطر نشان کرد: چون تعداد دانشجویانی که نیاز به استفاده از اینترنت دارند، در این خوابگاه زیاد هستند، امکانات این خوابگاه جوابگوی دانشجویان نیست.

وی گفت: برای سال تحصیلی جدید خوابگاه امراللهی و خوابگاه شادمان از سیستم اسکان دانشگاه شریف خارج خواهد شد و دانشجویان به خوابگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی توانیم کار سرمایه ای در داخل خوابگاه شادمان انجام دهیم

نمی توانیم کار سرمایه ای در داخل خوابگاه شادمان انجام دهیم