مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 11:102016-05-01سياسي

پارلمان مصر توافقنامه ترسیم مرزها با عربستان را به رای می گذارد


یکی از مسئولان مصر اعلام کرد که این پارلمان ظرف چند روز آتی توافقنامه ترسیم مرزها با عربستان را به رای می گذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری ارم نیوز، مجدی العجاتی، وزیر امور حقوقی و مجلس نمایندگان اعلام کرد که این پارلمان ظرف چند روز آتی توافقنامه ترسیم مرزها با عربستان را مورد بحث و بررسی قرار داده و با توجه به جنجال هایی که در محافل مردمی و سیاسی در مورد این مساله به وجود آمده اصل اتخاذ این تصمیم و یا عدم آن را بررسی خواهد کرد.

العجاتی افزود: دولت قاهره در حال تدوین تمامی امور مربوط به توافقنامه است تا تمامی مسائل برای اعضای پارلمان روشن شود و دولت قاهره برای ارائه هرگونه توضیحی در این زمینه که مجلس بخواهد آماده است.

برخی منابع به ارم نیوز گزارش دادند، رویکرد کلی داخل پارلمان در مسیر تصویب این توافقنامه پس از بررسی مفصل و جامع آن است و قاهره تمامی اسناد و مدارکی که صحت موضع گیری اش را ثابت می کند، آماده کرده است.

منابع مذکور افزودند: العجاتی در طول چند روز گذشته با رییس پارلمان و نمایندگان فراکسیون های مختلف نشست هایی را جهت بررسی سوال هایی که برخی درباره این موضوع مطرح می کنند برگزار کرد و این نشست ها به اتفاق نظر میان دولت و اعضای پارلمان منجر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارلمان مصر توافقنامه ترسیم مرزها با عربستان را به رای می گذارد

پارلمان مصر توافقنامه ترسیم مرزها با عربستان را به رای می گذارد