مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 10:252016-05-01اجتماعي

دیدار با قدیمی ترین مدیر مدرسه در بندرعباس


200 نفر از دانش آموزان دهه 50 تا 70مدرسه بیهقی از قدیمی ترین مدارس بندرعباس پس از سالهای طولانی با مدیر مدرسه خود دیدار کردند.

- محمد کیوان خواه از اواخر دهه 50 تا اواسط دهه 80 را با سعه صدر و مهربانی مدرسه بیهقی کوی ملت را مدیریت می کرد و تنها مدیرمدرسه در هرمزگان است که 26 سال در یک مدرسه خدمت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، این مدیر قدیمی دیدار دوباره با دانش آموزان خود را یکی از خاطره انگیز ترین و پر افتخار ترین روزهای زندگیش یاد کرد و افزود: داشتن همکاران دلسوز و مهربان و دانش آموزان قدرشناس از مهمترین دلایل ماندگاریش در مدرسه بیهقی در آن زمان بوده است .

کیوان خواه گفت: در طول 31 سال سابقه خدمت فرهنگی، 26 سال را در مدرسه بیهقی کوی ملت گذراند و بهترین خاطرات عمرش در این مدرسه شکل گرفته است .

آقای زارع از دانش آموزان قدیمی این مدرسه که اکنون خود مدیر مدرسه بیهقی است گفت: آقای کیوان خواه از مدیران دلسوز و مهربان مدرسه بیهقی بود که با صعه صدر سه دهه از نسل های این سرزمین را با علم و آگاهی تربیت و مدیریت کرد .

علی کرم پور مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان نیز گفت: شغل معلمی از ارزش و منزلت بسیار بالایی برخوردار است و تنها با علاقه و عشق و ایثار و فداکاریست که میتوان در این شغل ماندگار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار با قدیمی ترین مدیر مدرسه در بندرعباس

دیدار با قدیمی ترین مدیر مدرسه در بندرعباس