مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 09:262016-05-01اقتصادي

بیش از 7 هزار واحد صنعتی در کشور تعطیل است


مدیرعامل شهرک های صنعتی ایران گفت: از مجموع 37 هزار و 120 واحد صنعتی در کشور 7 هزار و 85 واحد در شهرک های صنعتی کشور کاملاً تعطیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، علی یزدانی شامگاه شنبه در جلسه کارگروه ستاد مقاومتی و ستاد تسهیل استان لرستان به نام گذاری سال 95 تحت عنوان "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" اشاره کرد و اظهار داشت: با وجود اینکه از دو سال قبل اجرای اقتصاد مقاومتی در دستور کار دولت قرار گرفته است نام گذاری سال 95 نیز با این عنوان نشان از توجه ویژه مقام معظم رهبری به این موضوع دارد و بر همین اساس وزارت صنعت معدن و تجارت نیز تمام برنامه ریزی های خود را با توجه به شعار سال انجام می دهد.

وی افزود: تا پایان سال 94 در سطح کشور 87 هزار 659 واحد صنعتی پروانه بهره برداری گرفته اند که از این تعداد 37 هزار و 120 واحد در شهرک های صنعتی مستقر هستند ضمن اینکه در مجموع 79 هزار و 838 واحد صنعتی در کشور را واحد های کوچک تشکیل داده اند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شرکت های شهرکی ایران با بیان اینکه 7 هزار و 800 واحد صنعتی بزرگ در کشور وجود دارد عنوان کرد: 58 درصد از اشتغال در واحدهای صنعتی کشور را واحدهای بزرگ و متوسط به وجود آورده اند و سهم واحدهای کوچک نیز از اشتغال در واحدهای صنعتی کشور 42 درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 7 هزار واحد صنعتی در کشور تعطیل است

بیش از 7 هزار واحد صنعتی در کشور تعطیل است