مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 09:212016-05-01سياسي

فرماندار نوشهر تأکید کرد ضرورت مشارکت خوش نشینان برای هزینه های تأمین آب شرب نوشهر


فرماندار نوشهر بر ضرورت مشارکت خوش نشینان برای هزینه های تأمین آب شرب بخش مرکزی تأکید کرد و گفت: زیرساخت های آب شرب نوشهر برای جمعیت 130 هزار نفری این شهرستان تعریف شده است.

- ضرورت مشارکت خوش نشینان برای هزینه های تأمین آب شرب نوشهر فرماندار نوشهر بر ضرورت مشارکت خوش نشینان برای هزینه های تأمین آب شرب بخش مرکزی تأکید کرد و گفت: زیرساخت های آب شرب نوشهر برای جمعیت 130 هزار نفری این شهرستان تعریف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان نوشهر، علی شادمان صبح امروز در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بحران های ناشی از سیل در حوزه شهرستان نوشهر دارای پیشینه سنواتی است، اظهار کرد: سیلاب های این شهرستان نشأت گرفته از آب هایی است که از رودخانه ها عبور می کند و بخشی از آن قبل از آنکه سرازیر شود به وجود سرشاخه ها و بخشی هم تغییر مسیر رودخانه ها مربوط می شود.

وی افزود: لایروبی نهرها در شهرها و روستاها و همه عواملی که در وقوع سیل نقش دارند باید به روزرسانی شوند و اجرای پروژه های سرشاخه گیر نیز باید سرعت بیشتری به خود بگیرند.

فرماندار نوشهر با بیان اینکه باید مسیر آب در بستر رودخانه ها که بر اثر طغیان دچار انحراف شده است به مسیر اصلی خود بازگردد، تصریح کرد: در این جلسه برنامه ریزی ها و تدابیر لازم برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار نوشهر تأکید کرد ضرورت مشارکت خوش نشینان برای هزینه های تأمین آب شرب نوشهر

فرماندار نوشهر تأکید کرد ضرورت مشارکت خوش نشینان برای هزینه های تأمین آب شرب نوشهر