مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 09:212016-05-01اقتصادي

30 دستگاه آبگرمکن خورشیدی در استان کرمانشاه نصب شد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: در راستای حفاظت از منابع طبیعی و جلوگیری از قطع درختان 30 دستگاه آبگرمکن خورشیدی در این استان نصب شد.

- مراد شیخ ویسی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم درکرمانشاه"، با بیان اینکه آبگرمکن خورشیدی استفاده بهینه از انرژی خورشیدی محسوب می شود، اظهار داشت: نصب و بهره برداری از آبگرمکن خورشیدی در روستای خوره میره شهرستان دالاهو به عنوان یکی از روستاهای جنگلی استان کرمانشاه انجام شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه از تأمین هزینه آبگرمکن خورشیدی توسط این اداره خبر داد و بیان کرد: هر چند پرداخت 30 درصدی هزینه آبگرمکن خورشیدی توسط ساکنان روستا مقرون به صرفه نیست اما با مشارکت مردم می توان بستر رفاه و توسعه روستاها را فراهم کرد و در این زمینه این اداره پرداخت 70 درصد از این هزینه متقبل می کند.

وی با بیان اینکه آبگرمکن خورشیدی در راستای افزایش استفاده از انرژی های پاک در واحدهای مسکونی روستایی نصب و استفاده می شود، افزود: اعتبار مورد نیاز برای تهیه و نصب آبگرمکن خورشیدی در روستای مذکور که شامل 25 خانوار هستند 500 میلیون ریال بوده است.

شیخ ویسی با اشاره به اینکه هزینه استفاده از آبگرمکن خورشیدی بر اساس ظرفیت آن متغیر است، گفت: هزینه هر خانوار روستایی در استفاده از آبگرمکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 دستگاه آبگرمکن خورشیدی در استان کرمانشاه نصب شد

30 دستگاه آبگرمکن خورشیدی در استان کرمانشاه نصب شد