مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 09:162016-05-01سياسي

با تصویب نمایندگان مجلس شورای دستگاه های نظارتی تشکیل می شود


نمایندگان مجلس مصوب کردند که به منظور ایجاد هماهنگی برای کارآمد نمودن نظام نظارت و ارتقای بهره وری و برای تقویت مدیریت کشور، شورای دستگاه های نظارتی تشکیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس"، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان رسیدگی به لایحه دائمی شدن برخی احکام قوانین برنامه های پنج ساله توسعه جمهوری اسلامی ایران را ادامه دادند و ماده 43 این لایحه را پس از بحث و بررسی به تصویب رساندند.

به موجب مصوبه مجلس، به منظور ایجاد هماهنگی برای کارآمدنمودن نظام نظارت و ارتقای بهره وری و برای تقویت مدیریت کشور، شورای دستگاه های نظارتی متشکل از 2 نفر از مسئولان نظارتی هر قوه با انتخاب رییس قوه با حفظ استقلال هر یک از آنها در حدود مقرر در قانون اساسی تشکیل می شود.

طبق این مصوبه، دستورالعمل اجرایی این ماده و نحوه تشکیل جلسات شورا، نحوه تصمیم گیری و پیگیری تصمیمات، ظرف مدت 6 ماه از تاریخ ابلاغ این قانون به پیشنهاد اعضای شورا و با توافق سران قوا تعیین می شود.

انتهای پیام/ http://fna.

ir/4UDKH4 نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تصویب نمایندگان مجلس شورای دستگاه های نظارتی تشکیل می شود

با تصویب نمایندگان مجلس شورای دستگاه های نظارتی تشکیل می شود