مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 09:162016-05-01سياسي

عملیات کربلای 5 در رشت بازسازی می شود


مسئول کمیته رزمایش و عملیات کنگره 8 هزار شهید گیلان گفت: کمیته رزمایش کنگره 8 هزار شهید گیلان به مدت 5 شب از 11 الی 15 اردیبهشت شبیه سازی و رزمایش عملیات کربلای 5 را انجام می دهد.

- سردار اصغر شکراللهی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در رشت"، با اشاره به کنگره 8 هزار شهید استان گیلان، اظهار داشت: برنامه های کنگره 8 هزار شهید استان گیلان به عنوان اولین کنگره ملی این استان در سطح بسیار وسیعی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ما به عنوان کمیته رزمایش و نمایشگاه نظامی، مسئولیت رزمایش و شبیه سازی عملیات کربلای 5 را برعهده داریم، افزود: به مدت 5 شب از 11 الی 15 اردیبهشت، شبیه سازی و رزمایش عملیات کربلای 5 انجام می شود.

مسئول کمیته رزمایش و عملیات کنگره 8 هزار شهید گیلان ، هدف از برگزاری این رزمایش ها را آشنایی نسل جوان با ایثار و فداکاری های شهدا اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه نسل جوان ما رشادت های شهدا را ندیدند با استفاده از این رزمایش ها بتوانند اتفاقات آن دوران را از نزدیک لمس کنند.

کنگره 8 هزار شهید استان گیلان از 11 الی 14 اردیبهشت با حضور مسئولان کشوری، استانی و خانواده های معظم شهدا در میدان شهدای ذهاب(شهرداری رشت) برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات کربلای 5 در رشت بازسازی می شود

عملیات کربلای 5 در رشت بازسازی می شود