مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 09:112016-05-01بين الملل

پارلمان مصر: بمباران بیمارستان حلب «نسل کشی» است


کمیسیون روابط خارجی پارلمان مصر در بیانیه ای اعلام کرد که بمباران بیمارستان قدس در حلب یک جنایت وحشیانه و در راستای جنایت های بی شماری است که علیه ملت سوریه رخ می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم" به نقل از رسانه های خبری مصر، کمیسیون روابط خارجی پارلمان مصر در بیانیه خود تاکید کرد حوادثی که در حلب، لاذقیه و حومه دمشق برای سوری ها رخ می دهد، در چارچوب جنایت نسل کشی، آواره کردن و گرسنه سازی ملت برادر عربی صورت می گیرد.

در این بیانیه آمده است که این یک جنایت ضد انسانی و بر خلاف قوانین جنگ و نبردهاست و بنابر این سکوت جامعه جهانی در برابر آن جایز نیست.

پارلمان مصر همچنین اشاره کرد: کشورهای ناظر بر مذاکرات سازش سیاسی کجایند که این حوادث در سوریه رخ می دهد، حقوق غیرنظامیان و ملت سوریه و توافق انسانی گروه های درگیر کجاست، آیا هدف استمرار جنگ و درگیری در سوریه تا کشته شدن آخرین شهروند سوری است و یا اینکه این حوادث مقدمه ای برای طرح تقسیم سوریه و آوارگی ملت آن است.

در این بیانیه همچنین تاکید شده است که راه حل بحران سوریه تنها سیاسی است و مصر نیز بارها بر این مسئله تاکید کرده است.

در پی حملات گروههای تروریستی به شهر حلب و شهرک الزهراء طی چند روز گذشته، بیش از 80 نفر به شهادت رسیده و صدها نفر نیز زخمی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارلمان مصر: بمباران بیمارستان حلب «نسل کشی» است

پارلمان مصر: بمباران بیمارستان حلب «نسل کشی» است