مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 08:502016-05-01دانش

حمایت دانشگاه امیرکبیر از انتشار کتب دانشگاهی در سطح بین الملل


رییس مرکز نشر دانشگاه صنعتی امیرکبیر، با تاکید بر این که برای انتشار کتاب های مجازی امتیازی برابر با کتاب های کاغذی برای اساتید در نظر گرفته می شود، - گفت: ارائه حمایت های مادی برای انتشار کتاب های انگلیسی در سطح بین الملل در دستور کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر حمید رضا شهابی حقیقی با اشاره به فرارسیدن روز معلم و نیز برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب، افزود: دانشگاه صنعتی امیرکبیر با انتشار 110 عنوان کتاب در سال 1394 فعال ترین و اثرگذارترین ناشر فنی و مهندسی دانشگاهی در کشور بوده است.

وی با تاکید بر این که این دانشگاه با انتشار بیش از یک و نیم میلیون نسخه کتاب در سال های پس از انقلاب یکی از موثرترین انتشارات دانشگاهی در کشور بوده است، خاطر نشان کرد: بیشتر کتاب های منتشر شده در این دانشگاه مربوط به مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری است؛ به گونه ای که تاکنون بسیاری از کتاب های این دانشگاه در جشنواره های مختلف از جمله مراسم انتخاب کتاب سال کشور برگزیده شده اند.

شهابی ، دلیل عمده این توفیق را توان علمی مولفان و مترجمان همکار با مرکز نشر دانشگاه صنعتی امیرکبیر دانست و ادامه داد: بررسی دقیق محتوای علمی کتب دریافتی توسط شورای چاپ و نشر دانشگاه از دیگر دلایل توفیق این مرکز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دانشگاه امیرکبیر از انتشار کتب دانشگاهی در سطح بین الملل

حمایت دانشگاه امیرکبیر از انتشار کتب دانشگاهی در سطح بین الملل