مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 06:462016-05-01اجتماعي

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران: مازندران محروم از امکانات رفاهی برای معلمان است


مدیرکل آموزش و پرورش مازندران این استان را فاقد فضای مناسب رفاهی و درمانی برای معلمان برشمرد و گفت: برخورداری معلمان از امکانات رفاهی و درمانی مناسب باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

- سیدعلی قاسمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با گرامیداشت یاد و خاطر شهید مطهری و گرامیداشت هفته معلم درباره وضعیت برخورداری فرهنگیان مازندرانی از امکانات رفاهی در این استان اظهار کرد: مازندران فاقد فضای مناسب رفاهی و درمانی برای معلمان است که باید شرایط برخورداری معلمان از امکانات رفاهی و درمانی مناسب مورد توجه مسئولان قرار گیرد و منابع لازم به این بخش اختصاص یابد.

وی افزود: مازندران 80 هزار نیروی شاغل و بازنشسته دارد که بسیاری از این افراد نیازمند حمایت ها و دریافت خدمات درمانی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران درباره حقوق و مزایای معلمان نیز تصریح کرد: نظر وزارت آموزش و پرورش این است که معلمان آموزش و پرورش همانند معلمان آموزش عالی دیده شوند؛ تفاوتی میان این معلمان نباید باشد، چراکه نقش آفرینی که معلمان در آموزش و پرورش دارند کم تر از نقش آفرینی معلمان آموزش عالی نیست بلکه شاید بیشتر است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه آموزش و پرورش پایه و اساس توسعه و تحول در هر کشوری محسوب می شود، اضافه کرد: باید به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران: مازندران محروم از امکانات رفاهی برای معلمان است

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران: مازندران محروم از امکانات رفاهی برای معلمان است