مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 01:252016-04-30فرهنگي

کجای دنیا به این سریال ها می گویند فاخر؟!


پروانه معصومی که مدتی است در تلویزیون کار نمی کند، با بیان این اعتقاد که مردم دیگر علاقه ای به تماشای تلویزیون ندارند، خاطرنشان کرد: مدتی است که هر پیشنهادی برای کار در تلویزیون به من می شود، - نمی پذیرم و با خودم می گویم وقتی تلویزیون بیننده ندارد، برای چه من خودم را بکُشم؟ این بازیگر پیشکسوت که آخرین همکاری اش با تلویزیون به سریال راز پنهان برمی گردد، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا درباره ی لزوم بالا بردن روحیه نقدپذیری در سازمان صداوسیما و تلاش برای حل مشکلاتی که از سوی کارشناسان درباره رسانه ملی مطرح می شود، بیان کرد: این موضوع مساله بنیادی است؛ چراکه عدم انتقادپذیری فقط در سازمان صداوسیما حاکم نیست؛ انگار کسی دوست ندارد مورد انتقاد قرار بگیرد و همه فقط می خواهند تعریف و تمجید شوند؛ بنابراین طبیعی است که سازمان صداوسیما هم دوست ندارد مورد انتقاد واقع شود؛ البته من شنونده ی رادیو هستم و به نظرم در صدا (رادیو) وضعیت اینطور نیست.

او در همین زمینه عنوان کرد: من خودم شخصا به غیر از گفت وگوها، مابقی برنامه های تلویزیون را نگاه نمی کنم؛ به ویژه اگر شبکه ای سریال پخش کند کانال را عوض می کنم.

اخیرا هم که یک سریال با قصه و کارگردان خوب به من پیشنهاد شد اما قبول نکردم؛ به دلیل اینکه فکر می کنم مردم ما دیگر علاقه ندارند که تلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کجای دنیا به این سریال ها می گویند فاخر؟!

کجای دنیا به این سریال ها می گویند فاخر؟!