مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 اردیبهشت 1395 ساعت 00:552016-04-30اجتماعي

آغاز هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم


معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اعلام این خبر که فرآیند هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم آغاز شده است، گفت: 17 هزار مشاور به دانش آموزان در امر هدایت تحصیلی کمک می کنند.

- حمیدرضا کفاش در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش ایسنا، با بیان اینکه فرآیند هدایت تحصیلی آغاز شده است، اظهار کرد: هدایت تحصیلی به پایه نهم منتقل شد و امسال برای نخستین بار دانش آموزان پایه دهم خواهیم داشت.

وی افزود: در هفته جاری برای معاونان آموزشی دوره متوسط و روسای گروه مشاوره گردهمایی آموزشی برگزار خواهیم تا با فرآیند تخصصی کار بیشتر آشنا شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، با بیان اینکه 17 هزار مشاور ما در مدارس درگیر امر هدایت تحصیلی هستند، گفت: آیین نامه هدایت تحصیلی که در شورای عالی آموزش و پرورش به تصویب رسیده برای روسای گروه های مشاور در گردهمایی آموزشی تشریح خواهد شد تا بهتر دانش آموزان را برای ورود به شاخه ها و رشته ها در پایه دهم راهنمایی کنند.

کفاش ادامه داد: وضعیت تحصیلی دانش آموزان توسط مدیران و معلمان ارزیابی می شود.

فرم هایی در اختیار والدین قرار خواهد گرفت و تست هایی را در میان دانش آموزان برای سنجش رغبت واستعداد توزیع می کنیم که فرایند آن آغاز شده و تلاش داریم زمانی که دانش آموزان کارنامه و عملکرد تحصیلی خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم

آغاز هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم