مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 23:502016-04-30سياسي

لاریجانی : امریکا رسوای حقوق بشر است


معاون قوه قضاییه در امور بین الملل تصریح کرد : برای گزارش بی اساس آمریکا درباره وضع حقوق بشر در ایران ، پاسخ مفصلی داریم.

- وی افزود: از سال 1382 مقداری اوراق قرضه تا 8 میلیارد دلار هم خریداری و فروخته شد که دو میلیارد دلار آن باقی مانده است و زمانی که احساس خطر شد در آن زمان بخشی از آن قرار بود به ایتالیا منتقل شود اما این اتفاق نیفتاد.

لاریجانی تصریح کرد: درس مهم این رفتار آمریکا این است که به هیچ وجه نمی شود به آنها اعتماد کرد و کیف قاپی امریکایی ها، رفتار زشت و زننده ای است و هر جا منافع ما را می بیند نمی تواند خویشتنداری کند اما برخی هم در داخل نباید دزد را رها کنند و عده ای را زیر سؤال ببرند.

وی افزود: اینکه برخی ها تلاش می کنند از رفتار امریکا زشتی زدایی کنند درست نیست و ما مسئول رفتارهای بی اعتمادساز دولت آمریکا نیستیم و متأسفانه این عدم توازن در رفتار امریکا دیده می شود و در حالی که ما در برجام همه تعهدات معظم را به صورت نقدی امضا کردیم اما آنها می خواهند قطره قطره تحریم ها را بردارند و اعتماد بیشتر ما دلیل بر چشم پوشی از رفتار غیر اعتماد ساز امریکایی ها نیست.

لاریجانی تصریح کرد: زمانی که مذاکرات وین به سرانجام رسید رییس جمهور و برخی مسئولان کشورمان اعلام کردند که تاجران بروند و ال سی باز کنند اما رفتار آمریکایی ها نشان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاریجانی : امریکا رسوای حقوق بشر است

لاریجانی : امریکا رسوای حقوق بشر است