مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 21:312016-04-30ورزشي

مرادی: پیروزی ها را باید فراموش کنیم و به فکر المپیک باشیم


رییس فدراسیون وزنه برداری کشورمان گفت: این پیروزی ها را باید فراموش کنیم و با جدیت خیلی بیشتر باید به فکر موفقیت در المپیک ریو باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری در خصوص رقابت های قهرمانی آسیا اظهارداشت: بعد از تغییراتی که در کادرفنی ایجاد شد، به سرعت اصلاحات لازم را انجام دادیم و تیم ملی اکنون در مسیر خوبی قرار گرفته و در مسابقات قهرمانی آسیا نیز حضور موفقیت آمیز اما به طور نسبی داشتیم که عالی نیست و با توجه به همین دیدگاه باید خود برای المپیک آماده کنیم و قبل از آن نیز تورنمنت بین المللی جام فجر را به عنوان یکی از مراحل گزینشی المپیک را باید پشت سر بگذاریم.

وی افزود: تعدادی از ملی پوشان که در رقابت های قهرمانی آسیا در تاشکند حضور داشتند و بخشی دیگر از پولادمردان که در تهران تمرینات خود را دنبال می کنند، تیم المپیکی ایران را در ریو تشکیل خواهند داد و تعدادی از ملی پوشان هنوز به آن قدرت و آمادگی کافی برای حضور در المپیک نرسیده اند که در مدت باقیمانده تا المپیک باید با جدیت برنامه های تمرینی را دنبال کنیم.

رییس فدراسیون وزنه برداری خاطرنشان کرد: رقابت های قهرمانی آسیا در تاشکند از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و یکی از ملی پوشان در روز اول به دلیل وزن کم کردن دچار آسیب شد و اگر شرایط ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرادی: پیروزی ها را باید فراموش کنیم و به فکر المپیک باشیم

مرادی: پیروزی ها را باید فراموش کنیم و به فکر المپیک باشیم