مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 20:262016-04-30حوادث

واحد متخلف عرضه مواد غذایی فاسد در استان قزوین مهروموم شد


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: یک واحد عرضه مواد غذایی متخلف در شهرستان قزوین با کشف بیش از 3 تن مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف پلمپ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از قزوین، محمدحسن ارداقیان عصر امروز در نشست با مدیران و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین، اظهار داشت: یک واحد تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در شهرستان قزوین با کشف بیش از سه تن مواد غذایی فاسد و غیرقابل مصرف پلمب شد.

وی با اشاره به اینکه مواد غذایی مشکوک، فاسد و یا تاریخ گذشته، به وزن بیش از سه تن از یک سوپرمارکت متخلف کشف و ضبط شد، عنوان کرد: فرد متخلف با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد تا به پرونده این فرد متخلف رسیدگی شود.

ارداقیان عنوان کرد: 13 قلم کشف شده که شامل 100 عدد انواع آبمیوه، 40 کارتن روغن، یک هزار و 500 جعبه شیرینی خشک تاریخ گذشته و فاسد، تعداد 19 کارتن ساندیس، 12 کارتن دراژه شکلاتی،6 کیسه خمیر مایع و 100 کیلوگرم انواع مواد غذایی دیگر است.

وی با اشاره به اینکه مردم بهترین بازرسان نکات بهداشتی در استان قزوین محسوب می شوند، بیان کرد: تعداد بازرسان در مقایسه با تعداد واحدهای صنفی کم بوده و نمی توان همه روزه واحدهای صنفی را بازرسی کرد که در همین راستا همکاری مردم با دانشگاه علوم پزشکی برای شناخت واحدهای صنفی متخلف از اهمیت بالایی برخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحد متخلف عرضه مواد غذایی فاسد در استان قزوین مهروموم شد

واحد متخلف عرضه مواد غذایی فاسد در استان قزوین مهروموم شد