مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 19:462016-04-30سياسي

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی: کار فرهنگی دشوار و هزینه بر است


رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی بر ضرورت پیشبرد فعالیت ها با استفاده از ظرفیت های فرهنگی تأکید کرد و گفت: البته کار فرهنگی دشوار و هزینه بر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شیروان، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی عصر امروز در آیین تجلیل از اساتید و مربیان حوزه های علمیه شیروان اظهار داشت: روحانیون در سایه ولی فقیه به صورت سازمان قوی و مقتدر ظاهرشده اند و رسالت خطیر و سنگین خود را به بهترین روش در سطح جامعه انجام می دهند.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با اشاره به اینکه کار فرهنگی دشوار است افزود: لازم است تا به این مهم با برنامه ریزی اصولی توجه ویژه کرد.

امام جمعه بجنورد از انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب فرهنگی یاد کرد و افزود: باید با عزم ملی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن تلاش کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی به نقش روحانیت در عرصه های گوناگون اشاره کرد با بیان اینکه بی گمان این قشر در همه صحنه ها پیش قراولان نظام بوده و هستند، تأکید کرد: باید به مسائل فرهنگی و دینی به عنوان یک تکلیف الهی نگریست، چراکه حوزه فرهنگ و دین هویت یک ملت را تشکل می دهد.

یعقوبی با گرامیداشت یاد شهید مطهری و با بیان اینکه شهید مطهری در مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن پیش قدم و مبارزترین فرد بود، چنین توضیح داد: لازم است تا در مسیر این شهید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی: کار فرهنگی دشوار و هزینه بر است

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی: کار فرهنگی دشوار و هزینه بر است