مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 16:552016-04-30فرهنگي

13 اردیبهشت، «نقد و بررسی جشنواره موسیقی فجر» در فرهنگسرای ارسباران


پنجمین جلسه از سلسله نشست های «گفتمان ضرب اصول» با موضوع «نقد و بررسی شیوه برگزاری سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر» 13 اردیبهشت ساعت18در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد.

- 13 اردیبهشت، نقد و بررسی جشنواره موسیقی فجر در فرهنگسرای ارسباران " پنجمین جلسه از سلسله نشست های گفتمان ضرب اصول با موضوع نقد و بررسی شیوه برگزاری سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر 13 اردیبهشت ساعت18در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای ارسباران، در این نشست با حضور مانی جعفرزاده و امیرعباس ستایشگر منتقد و رضا مهدوی کارشناس مجری زوایای مختلف سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر بررسی می شود.

این نشست که قرار بود اسفند پارسال بعد از پایان سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر و با حضور مسئولان جشنواره برگزار شود اما با تقاضای مدیر جشنواره به فروردین امسال موکول شد که یک بار دیگر این نشست به درخواست مدیر جشنواره به تاخیر افتاد.

بیش از این چهار جلسه گفتمان ضرب اصول با موضوع بررسی وضعیت موسیقی صدا و سیما ، بررسی عملکرد 15 ساله خانه موسیقی و بررسی مشکلات کنسرت ها اجراهای زنده برگزار شده است.

هدف اصلی برگزار کنندگان سلسله نشست های گفتمان ضرب اصول ایجاد فضایی مناسب برای بیان مشکلات موجود جامعه موسیقی است تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 اردیبهشت، «نقد و بررسی جشنواره موسیقی فجر» در فرهنگسرای ارسباران

13 اردیبهشت، «نقد و بررسی جشنواره موسیقی فجر» در فرهنگسرای ارسباران