مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 16:112016-04-30ورزشي

بیانیه باشگاه ذوب آهن: عشوری بازیکن ذوب آهن است


سینا عشوری بازیکن ذوب آهن است و این باشگاه برای او تعیین تکلیف خواهد کرد.

- و این باشگاه برای او تعیین تکلیف خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از"،به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن،به دنبال مصاحبه اخیر"سینا عشوری" (بازیکن سرباز تیم فوتبال ذوب آهن که در حال حاضر درتیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بازی می کند) ، مبنی براین مساله که "معلوم نیست آخر فصل به ذوب آهن برگردم"، روابط عمومی و امور بین الملل باشگاه ذوب آهن اصفهان دراطلاعیه کوتاهی دراین ارتباط توضیحاتی را ارائه داد.

اطلاعیه ذوب آهن اصفهان به شرح ذیل است: "سینا عشوری" بازیکن سرباز فعلی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، با باشگاه ذوب آهن قرارداد رسمی دارد و خود وی نیز در مصاحبه اخیری که با رسانه ها انجام داده دراین مورد اذعان داشته است، هرچند که در جای دیگری از مصاحبه فوق اشاره کرده است که "معلوم نیست آخر فصل به ذوب آهن برگردم".

درهمین راستا قابل ذکر است که سینا عشوری پس از اتمام خدمت مقدس سربازی در باشگاه تراکتورسازی تبریز، بازیکن تیم فوتبال باشگاه ذوب آهن محسوب شده و تصمیمات باشگاه ذوب آهن آینده فوتبالی ایشان را رقم خواهد زد.

" در ادامه این اطلاعیه آمده است: "فراموش نکنیم که سینا عشوری بازیکنی است که در مکتب فوتبال ذوب آهن پرورش یافته و از آغاز کودکی و نوجوانی در تیم ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه باشگاه ذوب آهن: عشوری بازیکن ذوب آهن است

بیانیه باشگاه ذوب آهن: عشوری بازیکن ذوب آهن است