مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 16:112016-04-30فرهنگي

با حضور چهره های فرهنگی لم یزرع تازه ترین اثر محمدرضا بایرامی رونمایی می شود


رمان لم یزرع اثر محمدرضا بایرامی با حضور چهره های فرهنگی و هنری رونمایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، آیین رونمایی و جشن امضای رمان لم یزرع نوشته محمدرضا بایرامی در پانزدهمین نشست باشگاه کتاب فرهنگسرای انقلاب اسلامی با حضور جمعی از شخصیت های ادبی و سینمایی برگزار می شود.

در این نشست که با همکاری انتشارات کتاب نیستان دوشنبه 13 اردیبهشت برپا می شود، نویسنده این اثر و چهره های سینمایی همچون کمال تبریزی (نویسنده و کارگردان)، احمدرضا درویش (نویسنده و کارگردان)، محمد علی باشه آهنگر (نویسنده و کارگردان) و نویسندگانی همچون حسین فتاحی، صادق کرمیار، قاسمعلی فراست، احمد دهقان، شهریار عباسی و رضا امیرخانی شرکت می کنند و یکی از بازیگران سینما با اجرای زنده موسیقی به خوانش بخش هایی از این رمان می پردازد.

گفتنی است کتاب لم یزرع روایتی متفاوت از جنگ تحمیلی بر ایران است و نویسنده کتاب سعی کرده با روایت داستان از زبان شروع کنندگان جنگ خط سیر داستان را به گونه ای متفاوت و جذاب برای خواننده رسم کند.

پانزدهمین نشست باشگاه کتاب فرهنگسرای انقلاب اسلامی دوشنبه 13 اردیبهشت ساعت 16:30 برگزار می شود و مراسم رونمایی و جشن امضای این اثر با حضور نویسنده از بخش های این مراسم خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور چهره های فرهنگی لم یزرع تازه ترین اثر محمدرضا بایرامی رونمایی می شود

با حضور چهره های فرهنگی لم یزرع تازه ترین اثر محمدرضا بایرامی رونمایی می شود