مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 15:512016-04-30دانش

هر سال مدرک 750 دانشجوی خارج رفته رد می شود


قائم مقام معاون آموزشی وزیر بهداشت از تاسیس دانشگاه مجازی علوم پزشکی و رد شدن سالانه مدرک 750 دانشجوی ایرانی که در خارج تحصیل کرده اند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمید اکبری قائم مقام معاون آموزشی وزیر بهداشت در حاشیه همایش ملی آموزش پزشکی در سالن همایشهای رازی در جمع خبرنگاران برنامه های وزارت بهداشت برای تحول در آموزش پزشکی را اعلام کرد.

وی گفت: یکی از برنامه های وزارت بهداشت افزایش ظرفیت بومی گزینی در دانشگاههای علوم پزشکی است که از سال 94 با افزایش 30 درصدی ظرفیت دانشگاههای علوم پزشکی برای بومی گزینی دانشجو اجرا شد.

وی افزود: برای افزایش بومی گزینی از ظرفیت پذیرش آزاد کم نشد و در مجموع 30 درصد به کل ظرفیت دانشگاههای علوم پزشکی اضافه شد که البته برخی دانشگاهها با این اقدام مخالفت کردند و اعلام کردند که ظرفیت کافی برای این افزایش ظرفیت را ندارند.

اکبری ادامه داد: با این وجود ابلاغیه وزارت بهداشت برای افزایش 30 درصدی ظرفیت دانشگاههای علوم پزشکی برای جذب دانشجوی بومی برای تحصیل و اشتغال در همان استان باقی ماند و سال 95 نیز این ظرفیت اعمال می شود.

افزایش هزار نفر به ظرفیت پذیرش رشته پزشکی وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا درباره میزان ظرفیت دانشگاههای علوم پزشکی و ظرفیت 30 درصدی بومی گزینی گفت: کل ظرفیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر سال مدرک 750 دانشجوی خارج رفته رد می شود

هر سال مدرک 750 دانشجوی خارج رفته رد می شود