مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 14:512016-04-30پزشكي

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان: همدان یکی از 9 قطب پیوند اعضا در کشور است


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: همدان به عنوان یکی از 9 قطب پیوند اعضا در کشور شناخته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از همدان، محمدرضا عبادیان ظهر امروز در مراسم تجلیل از فعالان عرصه سلامت، اظهار کرد: سالم پیرشدن بسیار حائز اهمیت است که در این مسئله از کشورهای پیشرفته عقب هستیم.

وی استفاده از ظرفیت سازمان‎های مردم‎نهاد برای تبیین استفاده از تعذیه سالم و افزایش سرانه سلامت در جامعه شد و گفت: متولیان درمان باید فقط نقش حاکمیتی داشته باشند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: حوزه های مختلف از ظرفیت سازمان‎های مردم‎نهاد استفاده می کنند که امیدواریم ما نیز در حوزه درمان کار منطقی و درستی را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه توسعه سلامت با توانمندی بخش خصوصی امکانپذیر است، گفت: به منظور ارتقای کیفیت خدمات، منطقی نیست که به دنبال سود و درآمد باشیم.

عبادیان با بیان اینکه با اجرای طرح تحول نظام سلامت چهره بیمارستان ها و مراکز خدمات درمانی تغییر یافته است، افزود: طرح تحول نظام سلامت فرصتی بود که در بخش بهداشتی ـ درمانی و بیمه ها اقدامات خوبی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه باید از خدمات بهداشتی و درمانی به درستی استفاده کرد، گفت: توانستیم با اقدامات مناسب، رضایتمندی و امیدواری را در مردم ایجاد کنیم که البته این فرص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان: همدان یکی از 9 قطب پیوند اعضا در کشور است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان: همدان یکی از 9 قطب پیوند اعضا در کشور است