مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 14:512016-04-30حوادث

درخواست پلیس از شهروندان جیب بُر تحت تعقیب را شناسایی کنید+عکس


جیب بر جوانی که لهجه مخصوص یکی از شهرهای غرب کشور را دارد تحت تعقیب پلیس است؛ پلیس از شهروندان درخواست کرد هرگونه اطلاعی در خصوص هویت یا مخفیگاه و محل تردد این شخص را اطلاع دهند.

- "، در روز 16 بهمن 94 فردی با مراجعه به کلانتری 111 هفت چنار به مأموران اعلام کرد که کیف جیبی اش حاوی عابربانک به شیوه جیب بری سرقت شده و سارق یا سارقین اقدام به برداشت غیرمجاز تمامی موجودی داخل حساب عابربانک وی به مبلغ یک میلیون و 400 هزار تومان کردند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع جیب بری و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 18 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مالباخته پس از حضور در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در مورخه 16 بهمن 94 هنگام مراجعت به محل کار خود سوار اتوبوس های BRT به سمت سه راه آذری شدم.

در آن زمان متوجه سرقت کیف جیبی خود نشدم تا اینکه در مسیر بازگشت به خانه و هنگام خرید برای منزل متوجه مفقود شدن کیف خود شدم.

ابتدا تصور می کردم که کیف را در محل کار خود جای گذاشتم اما در ساعت 18:30 و با آمدن پیامک برداشت پول از حساب متوجه شدم که کیف جیبی ام سرقت شده و فرد یا افرادی با استفاده از رمز کارت که بر روی نوشته شده اقدام به برداشت تمامی پول داخل حساب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست پلیس از شهروندان جیب بُر تحت تعقیب را شناسایی کنید+عکس

درخواست پلیس از شهروندان جیب بُر تحت تعقیب را شناسایی کنید+عکس