مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 14:362016-04-30ورزشي

گل دوم استقلال هم مردو بود!


من سر گل دوم استقلال که پروپییچ به ثمر رساند، حرف دارم چون معتقدم در آن صحنه، مهاجم خارجی استقلال با خطای کف پا، توپش را به گل تبدیل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مربی سایپا ضمن گلایه از داوری با وجود شکست مقابل استقلال به هیچ وجه تیم شان را مستحق باخت نمی داند و معتقد است داور و از دست دادن فرصت های مسلم گلزنی، شکست آنها را رقم زده است.

* چرا آقای جلالی سر صحنه پنالتی آن قدر به داور معترض بود؟ جریان بازی کاملاً در دست ما بود.

استقلال را کنترل کرده بودیم و فقط بازیکنی مانند میلاد میداودی سه فرصت گلزنی را در موقعیتی تک به تک با دروازه بان استقلال از دست داد، مضاف بر آنکه گل اول استقلال که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، اصلاً درست نبود چون بازیکن ما (قلی زاده) توپ را دفع کرد اما میلاد فخرالدینی با زرنگی تمام خودش را زمین انداخت و متأسفانه از داور یک پنالتی گرفت، البته روی آن صحنه کمک داور، داور بازی را به اشتباه انداخت چون خود داور قصد گرفتن پنالتی را نداشت؛ موضوعی که به شدت اعتراض ما خصوصاً آقای جلالی را به همراه داشت.

از سوی دیگر من سر گل دوم استقلال که پروپییچ به ثمر رساند، حرف دارم چون معتقدم در آن صحنه، مهاجم خارجی استقلال با خطای کف پا، توپش را به گل تبدیل کرد و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گل دوم استقلال هم مردو بود!

گل دوم استقلال هم مردو بود!