مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 14:352016-04-30اجتماعي

راه اندازی دومین کتابخانه درون مدرسه ای کانون پرورش فکری


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان تاکید کرد: یکی از سیاست های اصلی کانون، رساندن کتاب به دست همه است؛ لذا در این راستا برخی کتاب های کانون به مدارس ارسال می شود تا همه کودکان بتوانند از این کتاب ها استفاده کنند و در این راستا به زودی .

- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان تاکید کرد: یکی از سیاست های اصلی کانون، رساندن کتاب به دست همه است؛ لذا در این راستا برخی کتاب های کانون به مدارس ارسال می شود تا همه کودکان بتوانند از این کتاب ها استفاده کنند و در این راستا به زودی دومین کتابخانه درون مدرسه ای کشور در استان زنجان افتتاح خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، محمد نقی صالحی در جمع مربیان مرکز شماره دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: در راستای حفظ و نگهداری اعضای کانون، فعالیت های مختلفی انجام گرفته است که گل کاری فضای کانون یکی از آنها است، زیرا این اقدامات علاوه بر تشویق کودکان به انجام فعالیت های گروهی تاثیر زیادی بر روی سلامت جسمی و روحی کودکان دارد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای سیاست های راهبردی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لازم است توسعه کمی و کیفی کلاس های ویژه مورد توجه باشد زیرا برگزاری این کلاس ها از سوی اولیا نیز مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دومین کتابخانه درون مدرسه ای کانون پرورش فکری

راه اندازی دومین کتابخانه درون مدرسه ای کانون پرورش فکری