مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 14:302016-04-30سياسي

اجلاس شورای سیاستگذاری و برنامه ریزی منطقه 2 پژوهش و فناوری کشور


با حضور معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم و مدیران حوزه پژوهشی وزارت علوم، اجلاس شورای سیاستگذاری و برنامه ریزی منطقه 2 پژوهش و فناوری کشور، 15 اردیبهشت ماه در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس پژوهشی ایسنا، فراهم آوردن زمینه حضور و مشارکت فعال و مؤثر دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و پارکهای علم و فناوری در پیشبرد برنامه های حوزه پژوهش و فناوری و تبادل تجربیات و هم افزایی امکانات شورای سیاستگذاری و برنامه ریزی منطقه 2 کشور و آسیب شناسی مسائل مربوط به امور پژوهشی و فناوری از اهداف برگزاری این نشست است.

همچنین بازدید از مراکز پژوهشی و فناوری، آزمایشگاه های مرکزی و پارک های علم و فناوری و دریافت نقطه نظرات معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه ها و رؤسای پارک های علم و فناوری این منطقه از دیگر اهداف این اجلاس محسوب می شود.

همچنین در این اجلاس، مسائل مربوط به تجهیزات آزمایشگاهی و تحقیقاتی، آزمایشگاه های مرکزی، مسائل مربوط به امور پژوهشی، مسائل مربوط به نشریات و قطب های علمی کشور و انجمن های علمی ایران، مسائل مربوط به امور فناوری و پارک های علم و فناوری و مسائل مربوط به ارتباط با صنعت به بحث و بررسی گذاشته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاس شورای سیاستگذاری و برنامه ریزی منطقه 2 پژوهش و فناوری کشور

اجلاس شورای سیاستگذاری و برنامه ریزی منطقه 2 پژوهش و فناوری کشور