مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 14:262016-04-30سياسي

فرماندار ساوجبلاغ: پیشرفت امروز کشور مرهون شجاعت و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام است


پیشرفت امروز کشور مرهون شجاعت و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر ظهر امروز در نشست شورای مشورتی ایثارگران شهرستان ساوجبلاغ اظهار داشت: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور خود در جبهه ها از آرمان ها و اهداف این نظام و انقلاب دفاع کردند و اجازه ندادند که ذره ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

وی ادامه داد: ازخودگذشتگی و شجاعت از مهمترین خصوصیت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس محسوب می شود و لازم است تا این خصوصیت بارز نیز به نسل امروز انتقال داده شود.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ تأکید کرد: اگر امروز کشور به پیشرفت و توسعه دست پیدا کرده مرهون خون شهدایی است که با نثار جان خود و با شجاعت در مقابل دشمنان ایستادند و اجازه ندادند که خدشه ای به آرمان های انقلاب وارد شود.

پالیزگیر با بیان اینکه امروز نیز دشمنان در صحنه دیگری در صدد ضربه زدن به این انقلاب هستند، گفت: لازم است تا به نوجوانان و جوانان امروز آگاهی داده تا از دسایس و توطئه های آنان مطلع شوند.

وی بر ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز تأکید کرد و بیان داشت: نسل امروز الگوهایی بزرگ چون شهدا و جانبازان را دارند لذا لازم است تا نسل امروز را با دلاورمردی های رزمندگان اسلام بیش از پیش آش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار ساوجبلاغ: پیشرفت امروز کشور مرهون شجاعت و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام است

فرماندار ساوجبلاغ: پیشرفت امروز کشور مرهون شجاعت و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام است