مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 12:162016-04-30سياسي

افسران جوان با بهره گیری از تجارب گذشته سکان داران آینده ارتش هستند


جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ماموریت اصلی ما دفاعی امنیتی است، گفت: افسران جوان، با بهره گیری از تجارب گذشته سکانداران آینده ارتش هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دفاعی خبرگزاری تسنیم" به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، امیر کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش که در جمع دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش در مناطق عملیاتی جنوب حضور پیدا کرده بود ضمن تشریح صحنه هایی از عملیات بیت المقدس گفت: برگزاری اردوهای میدانی هیأت معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی فرصت ارزشمندی است تا دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش با عملیات ها و حماسه های دوران دفاع مقدس آشنایی کامل تری پیدا کنند.

حیدری افزود: یکی دیگر از اهداف برگزاری این اردوها این است که شما عزیزان بتوانید در آینده، امنیت دفاعی کشورمان را تامین کنید؛ زیرا ماموریت اصلی ما دفاعی امنیتی است.

وی در پایان افزود: با تلاش فرماندهان، مسئولان، روحانیون، پیشکسوتان و روایان دفاع مقدس که برنامه ریزی و برگزاری اردوهای معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی را انجام می دهند؛ ما سعی داریم شرایطی را فراهم کنیم که شما افسران جوان با حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و بهره گیری از تجارب گذشته، بتوانید به خوبی سکانداران آینده ارتش جمهوری اسلامی ایران باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افسران جوان با بهره گیری از تجارب گذشته سکان داران آینده ارتش هستند

افسران جوان با بهره گیری از تجارب گذشته سکان داران آینده ارتش هستند