مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 12:162016-04-30سياسي

امیری در جمع خبرنگاران خبر داد مشارکت 59 درصدی در دوره دوم انتخابات مجلس


سخنگوی وزارت کشور از مشارکت 59 درصدی مردم در دور دوم انتخابات مجلس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار " مستقر در ستاد انتخابات کشور، حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور ظهر امروز با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنده از تمام مردمی که در 21 استان که دور دوم انتخابات در آن برگزار شد و حضور چشمگیری داشت، تشکر می کنم.

وی افزود: خوشبختانه همکاری بسیار خوبی بین هیأت های اجرایی، نظارت و شورای نگهبان وجود داشت و این انتخابات در کمال آرامش و امنیت برگزار شد.

سخنگوی وزارت کشور تاکید کرد: تا الان نتایج 51 حوزه انتخابیه اعلام شده و نتایج 4 حوزه انتخابیه دیگر نیز هم اکنون در حال طی تشریفات اداری و قانونی است و در اسرع وقت اعلام می شود.

امیری تصریح کرد: 47 درصد از رای دهندگان را بانوان و 53 درصد از رای دهندگان را آقایان تشکیل می دهند و همچنین از بین 68 منتخب مورد نظر 4 نفر بانوان و 64 نفر آقایان هستند.

وی گفت: مشارکت مردم نسبت به مرحله اول انتخابات 59 درصد است که البته این مشارکت در مقایسه با مرحله دوم مجلس نهم 3 درصد رشد را نشان می دهد.

انتهای پیام/ http://fna.

ir/NBCXNI نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیری در جمع خبرنگاران خبر داد مشارکت 59 درصدی در دوره دوم انتخابات مجلس

امیری در جمع خبرنگاران خبر داد مشارکت 59 درصدی در دوره دوم انتخابات مجلس