مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 12:152016-04-30سياسي

دیدار رییس مجلس سنای بلژیک با روحانی


رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود به نقش مثبت اتحادیه اروپا در توافق هسته ای اشاره کرد و تصریح نمود:توافق هسته ای، آغاز و نه پایان راه است و پایه های آن تنها با اجرای به موقع و دقیق توافقات و تعهدات، - مستحکم تر خواهد شد.

رییس جمهوری در دیدار رییس مجلس سنا بلژیک تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران آماده توسعه و تعمیق همکاری ها با کشورهای عضو اتحادیه اروپا از جمله بلژیک در حوزه های دوجانبه، منطقه ای و بین المللی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز شنبه در دیدار خانم کریستین دوفرین با تاکید بر نقش مجالس در توسعه و تعمیق روابط کشورها ، اظهارداشت: ایران و بلژیک امکانات گسترده ای برای تقویت همکاری ها دارند که باید در فرصت پسابرجام، از این امکانات برای افزایش همکاریهای اقتصادی و تجاری بهره گرفت.

رییس جمهوری با تاکید بر اینکه مانعی برای توسعه روابط اقتصادی تهران – بروکسل وجود ندارد ، گفت: دو کشور می توانند فعالیت های اقتصادی مشترکی را برای کل منطقه پایه ریزی کنند.

دکتر روحانی به حضورهیات های بزرگ تجاری جهان و از جمله کشورهای اروپایی در تهران و انعقاد توافقات و تفاهمات گسترده با آنها اشاره کرد و اظهارداشت: تهران از حضور سرمایه گذاران و کارآفرینان دولتی و بخش خصوصی بلژیک نیز برای همکاری در فضای پساب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس مجلس سنای بلژیک با روحانی

دیدار رییس مجلس سنای بلژیک با روحانی