مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 12:102016-04-30سياسي

قراردادهای موقت و سفید امضا بلای جان جامعه کارگری


نایب رییس فراکسیون کارگری مجلس نبود امنیت شغلی را از مهمترین دغدغه های جامعه کارگری خواند وافزود: در سایه نبود نظارت وزارت کار همچنان شاهد عقد قراردادهای موقت کار و سفید امضا هستیم.

- نادر قاضی پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از قراردادهای موقت کار، این قراردادها را خارج از ضوابط قانون کار ارزیابی کرد و افزود: قراردادهای موقت کار، امنیت شغلی کارگران را به خطر انداخته و از کیفیت کار آنها می کاهد.

لزوم حذف قراردادهای موقت کار نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، بر لزوم حذف قراردادهای موقت کار تاکید کرد و یادآور شد: اعضای فراکسیون کارگری مجلس نیز بر حذف قراردادهای موقت کار تاکید دارند و حتی چندین بار این موضوع از سوی نمایندگان در صحن علنی مجلس مطرح شد ولی متاسفانه دولت در این باره واکنش مثبتی نشان داد و هنوز شاهد جذب کارگران با قراردادهای موقت در کارهای دائمی هستیم.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه دولت کارهای دائمی و مستمر خود را برون سپاری کرده است، افزود: واقعیت آن است که مبلغی که دولت بابت انجام کار به شرکت های پیمانکاری پرداخت می کند بیشتر از آن چیزی است که به دست جامعه کارگری می رسد به طوری که حتی یک چهارم آن هم به دست کارگران نمی رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قراردادهای موقت و سفید امضا بلای جان جامعه کارگری

قراردادهای موقت و سفید امضا بلای جان جامعه کارگری