مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 11:562016-04-30اجتماعي

35 هزار و 187 دانش آموز زیر پوشش شهرستان قوچان هستند


حدود 35 هزار و 187 دانش آموز در منطقه زیر پوشش آموزش و پرورش شهرستان قوچان خدمات دریافت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، علی خانی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات آموزش و پرورش قوچان برگزار شد، اظهار داشت: خانواده آموزش و پرورش در شهرستان قوچان بسیار بزرگ بوده به طوریکه می توان گفت حقوق و مزایای این افراد در یک ماه با میزان حقوق پرداختی یک سال از دستگاه های شهرستان برابری می کند.

وی با اشاره به سهل انگاری هایی که در نهاد آموزش و پرورش انجام می ‎شود، خاطرنشان کرد: در واقع هزینه برای این نهاد برای آینده نوعی تضمین به حساب آمده که باید به آن توجه بیشتری داشت.

مدیر اداره آموزش وپرورش قوچان در ارتباط با حوزه زیر پوشش آموزش و پرورش قوچان، بیان کرد: 35 هزار و 187 دانش آموز در این حوزه از مراوه تپه تا باجگیران خدمات آموزشی دریافت کرده و 1840 کلاس درس در 448 مدرسه این شهرستان فعال هستند.

خانی افزود: در این حوزه هم اکنون 3200 فرهنگی شاغل در آموزش و پرورش قوچان فعالیت داشته و این نهاد در این شهر 1800 بازنشسته دارد.

وی با اشاره به برنامه‎های در نظر گرفته شده برای هفته گرامیداشت مقام معلم، بیان کرد: دیدار با خانواده شهدای فرهنگی، برنامه های کتابخوانی، تقدیر از معلمان بازنشسته و دیگر مواردی از این دست از جمله برنامه های در دست اجرا برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 هزار و 187 دانش آموز زیر پوشش شهرستان قوچان هستند

35 هزار و 187 دانش آموز زیر پوشش شهرستان قوچان هستند