مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 11:362016-04-30فرهنگي

نویسنده و منتقد سینما: سینمای امروز حرف تازه ای برای گفتن ندارد


نویسنده و منتقد سینما با اشاره به اینکه سینمای امروز هیچ حرف تازه ای برای گفتن ندارد، گفت: فیلم ساز خوب از امکانات موجود برای ایجاد شیوه جدیدی از گویش استفاده می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، محسن آزرم در مراسم امضای کتب نشر چشمه که در شهر کتاب قم و با حضور علاقمندان به کتاب و کتاب خوانی برگزار شد، با اشاره به اینکه نشر چشمه را سال ها با ادبیات شناخته اند، اظهار کرد: در سال های اخیر تصمیم گرفته شد که مطالعات سینما را هم اضافه کنند و این انتشارات توانست در سینما هم قدم های بزرگی بردارد.

نویسنده و منتقد سینما با اشاره به اینکه کتاب های بخش سینمایی انتشارات چشمه عنوان بهترین کتاب سال سینما و ناشر برگزیده سینما را به خود اختصاص داده است، افزود: بنا بر این گذاشته نشده که کتاب های تخصصی منتشر کنیم که فقط مخاطبان خاص سینما آن را مطالعه کنند و می خواهیم خوراک فرهنگی را برای مخاطب عام ارائه دهیم.

وی افزود: امروز صرف فیلم دیدن کافی نیست، همانقدر که فیلم دیدن مهم است خواندن در مورد فیلم هم مهم است و تنها با فیلم دیدن فرد نمی تواند منتقد فیلم شود؛ کسی منتقد خوب است از فیلم بد هم یاد می گیرد که لذت ببرد و اصول فیلم سازی را فرا بگیرد.

آزرم خاطرنشان کرد: امروز هیچ چیز تازه ای در سینما وجود ندارد و ما مجبوریم که ژانر ها را با هم مخلوط کنیم، امروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویسنده و منتقد سینما: سینمای امروز حرف تازه ای برای گفتن ندارد

نویسنده و منتقد سینما: سینمای امروز حرف تازه ای برای گفتن ندارد