مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1395 ساعت 11:362016-04-30فرهنگي

آنچه شب گذشته در هفت اتفاق افتاد/افخمی به میرکریمی: خیلی سیاستمدار شده ای!


بهروز افخمی در برنامه هفت خطاب به میرکریمی دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: نشان دادی مدیر جشنواره کوچک خوبی هستی و خیلی سیاستمدار هم شدی که می دانی با ما و خبرنگارها چطور رفتار کنی.

- اما این مهارت ربطی به سینما و فیلمسازی واقعی برای سالن سینما ندارد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه سینمایی هفت شب گذشته 10 اردیبهشت ماه با موضوع بررسی پخش فیلم در سینمای ایران به صورت زنده روی آنتن شبکه 3 سیما رفت.

افخمی: شوخی شوخی از جشنواره محروم شدیم بهروز افخمی در ابتدای این برنامه درخصوص جشنواره جهانی فیلم فجر و اتفاقات پیش آمده برای برنامه هفت گفت: هفته گذشته جشنواره بین المللی فیلم فجر تمام شد.

البته در جریان هستی ما بخاطر شوخی یا انتقادی که دو هفته پیش درباره پوستر جشنواره کرده بودیم، آقای میرکریمی کارت های وروردی من و بچه های برنامه هفت را توقیف کرد.

اگرچه ایشان شنبه گذشته در مصاحبه ای اعلام کرد شوخی کرده است، اما به نظر می آید که با خبرنگاران شوخی داشته، چون پس از آن ماجرا نه با ما تماس گرفت و نه کارت هایمان را پس داد، لذا ما شوخی شوخی جشنواره را از دست دادیم.

میرکریمی جشنواره روشنفکر و افسرده ای را برگزار کرد وی ادامه داد: من مجبور شدم با تماشای برنامه سینمایی شبکه چهار که گزارشی از احوال جشنواره بود بفهمم در جشنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه شب گذشته در هفت اتفاق افتاد/افخمی به میرکریمی: خیلی سیاستمدار شده ای!

آنچه شب گذشته در هفت اتفاق افتاد/افخمی به میرکریمی: خیلی سیاستمدار شده ای!